Σάββατο 4 Σεπτεμβρίου 2010

Ο Daniel Radcliffe δηλώνει straight

Όσο αγαπητός κι αν είναι, κυρίως στο νεανικό και εφηβικό κοινό, ο Daniel Radcliffe, γνωστός ως μάγος «Harry Potter», μεγάλωσε, κι έχει να αντιμετωπίσει τον ενήλικο κόσμο, που δεν είναι πάντα το ίδιο θετικά προσκείμενος.
Ο 20χρονος ηθοποιός χρειάστηκε για ακόμα μία φορά να ξεκαθαρίσει δημόσια τις σεξουαλικές του προτιμήσεις και να καταστήσει σαφές ότι είναι ετεροφυλόφιλος, καθώς δημοσιεύματα ανέφεραν ότι είναι gay. Αφορμή για τα σχόλια αυτά ήταν η πρόσφατη διαφήμιση κατά των ομοφοβικών ατόμων, στην οποία πρωταγωνίστησε. Έτσι, ο Daniel Radcliffe αναγκάστηκε να μιλήσει ξανά. «Δεν είμαι ομοφυλόφιλος. Αν ο κόσμος θέλει να το υποστηρίζει αυτό, ας το κάνει. Δεν είμαι. Είμαι straight». Κάποιος έγραψε για μένα στο διαδίκτυο ‘σίγουρα είναι gay, φαίνεται από το πρόσωπό του’. Το θεώρησα πολύ παράξενο και τρομακτικό, λες και κάποιος έχει κάτσει στο σπίτι του με τις φωτογραφίες μου και φωτογραφίες άλλων ομοφυλόφιλων ατόμων για να δει ομοιότητες».
Την ίδια στιγμή, ο Βρετανός ηθοποιός, ολοκληρώνει την τελευταία ταινία του Harry Potter, με τίτλο «Harry Potter and the Deathly Hallows», η οποία γυρίστηκε σε δύο μέρη. Όπως δήλωσε: «Κάποιοι από τους ηθοποιούς έχουν ήδη ολοκληρώσει τα γυρίσματά τους και βλέπω ότι πλησιάζει και η δική μου σειρά. Θα στενοχωρηθώ πολύ όταν τελειώσει, αλλά είναι κάτι που πρέπει να αποδεχτώ. Συνειδητοποίησα ότι πλησιάζει το τέλος όταν ήμουν μία μέρα στο δωμάτιο του μακιγιάζ -στο ίδιο δωμάτιο που με βάφουν εδώ και 10 χρόνια».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails